Direktlänk till inlägg 11 augusti 2007

Typiskt!

Av Anna - 11 augusti 2007 23:50

Jag har varit trött som ett as sen klockan två i eftermiddags men avhöll mig från att sova middag för att jag skulle kunna somna ikväll. Halv tio var jag färdig att gå och lägga mig men skulle först hänga upp tvätten och lägga i ordning noterna tills i morgon (blev inringd som sångsolist lite hastigt och lustigt) och där, nånstans mellan tvättstugan och pianot, piggnade jag plötsligt till. Nu är jag helt klarvaken. Och jag har inte ens druckit kaffe. Suck...

 
 
Anneli

Anneli

12 augusti 2007 14:18

Hallå du trötta! Hur har ni klarat er från regnovädret i natt. Helt otroligt att den kan vara så lokalt. Här regnade det visserligen i går - men inte alls i den omfattning som hos er.

kram a

http://www.livochlust.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 15 augusti 2007 19:38

Jag har flyttat härifrån. Av säkerhetsskäl lägger jag ingen länk härifrån till min nya blogg. Men du som känner mig är förstås mer än välkommen att fråga mig personligen. Jag vill GÄRNA att du besöker mig på min nya hemvist så tveka inte att be om ad...

Av Anna - 13 augusti 2007 20:03

Idag hade jag fått ett brev. Ett litet kuvert med namn och adress prydligt handskrivet. Åh, så spännande. Vem hade skrivit brev till mig? Eller var det kanske ett tackkort. Eller ännu mer spännande: en inbjudan!   Men näää...bara ett meddelande från ...

Av Anna - 12 augusti 2007 18:49

Inte konstigt att söndagen gick fort. Vi började med kyrkobesök. Jag skulle sjunga så jag åkte ner en stund före övriga familjen för att öva igenom sångerna någorlunda. Sen bar det iväg direkt till Hofsnäs och Matens dag som blivit en liten tradition...

Av Anna - 11 augusti 2007 13:53

Ja må den leva många hundrade år...till. Idag var det stadsfest. Vår stad fyller 700 och jag vill lova att folk hade gått man ur huse för att gratulera och vara med på tårtkalaset. Det slogs också ett världsrekord - våra duktiga bagare hade bakat en ...

Av Anna - 11 augusti 2007 13:41

Lördag morgon. Mamma torkar av Klara i ansiktet. Hon har en vagel på ögonlocket. Klara: Akta mitt öga bara. Jag har ett mögel i ögat.   Lördag eftermiddag. Barnen leker sjukhus. Erik är patient och stänger in sig på sitt rum som är "hemma". Sjukhuset...

Ovido - Quiz & Flashcards